حقیقت نامه

کوتاه مختصر پر از نکته

حقیقت نامه

کوتاه مختصر پر از نکته

دانشگاه شریف؟

پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۱۸ ق.ظ

خیلی ها عنوان میکنن دانشجو باید آزاد باشه خیلی ها موافق بگیر ببند هستن! 

چندسال قبل ک‌ دانشجو بودم تو خیلی از تجمعات سمینارها مناظرات ، شرکت کردم جز در موارد شاذ عملا بگیر ببند تاثیر نداره ،، خیلی از دانشجویان بر اساس جو روزگار تصمیم میگیرن پس خیلی ب اتفاقات دانشگاه شریف توجه نکنید بزارید زمان خودش خیلی چیزا مشخص می‌کنه با حرف شما یا من چیزی تغییر نمیکنه دست از دشمنی و منافق خواندن ملت بردارید 

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۰۱ ، ۰۶:۴۶ سارا مرتضوی

صبح بخیر

من با حرف شما موافق هستم

در زمان حال، چه کسانی اعتراض میکنن؟

دانشجو و افراد کم سن که در اوج هیجانن و به قول شما جوگیر میشن و خانم های خانه دار و بیکار 

 

چرا؟ برای چی؟ 

همین الان همه ازاد هستن

شما یه کاری به من بگین که جلوش گرفته شده باشه...

 

در حال حاضر فقط کسانی دارن ضربه میخورن که کسب و کار دارن، کسی که میاد به مال مردم تعرض میکنه این درک رو نداره که اون شخص خون دل خورده تا تونسته کسب و کار راه بندازه، مغازه راه بندازه، ماشین بخره و هزار نوع از این مدل

 

اعتراض میکنن که مریم رجبی بیاد؟

مریم رجبی اعتقاد داره زن یعنی تولید مثل، این مشخص هست که اگه بیاد تموم زن ها برده میشن

 

ای کاش مردم شکرگزار بودن

یه زمانی یادمه انقدر موز گروون بود که فقط برای مهمون های لاکچریمون میذاشتیم، حالا فراوانی موز هست

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی